بهترین تجهیزاتی که برای راه اندازی یک آشپزخانه به آن ها نیاز دارید
نوشته شده توسط : پیام

دامنه های الکتریکی
دامنه های الکتریکی پخت و پز بیشتری ایجاد می کنند و تمیز کردن آنها راحت تر است ، اما مدت زمان بیشتری برای گرم شدن و استفاده از یک قبض برق زیاد طول می کشد.

تهویه
نوع دامنه ای که انتخاب می کنید مهم نیست ، حتماً هنگام چیدمان آشپزخانه رستوران خود ، برای تهویه مناسب آشپزخانه برنامه ریزی کنید. آشپزخانه های رستوران می توانند شلوغ و شلوغ باشند. اطمینان از جریان مناسب هوا ضمن اطمینان از کیفیت بهتر هوا باعث راحتی بیشتر فضا می شود.

هنگام ساخت سیستم تهویه ، به چیدمان و اندازه آشپزخانه خود فکر کنید. شما می خواهید یک هود تهویه مطابق با کد باشد و با رعایت مقررات ایمنی ضمن تأمین انرژی کافی برای انتقال هوا از داخل و خارج از آشپزخانه ، مطابقت داشته باشد.

هنگامی که صحبت از تهویه آشپزخانه رستوران می شود ، حجم هوای تهویه را در نظر بگیرید که میزان تخلیه هوا از طریق مجاری شما را اندازه گیری می کند. پخت و پز با شعله آزاد روی یک کوره یا دامنه گاز به میزان پخت ماکارونی یا سوپ پخته شدن به میزان جریان هوا نیاز دارد. یکی دیگر از جنبه های تهویه که باید به آن فکر کرد ، فشار وضعیت یا مقاومت هوا در هنگام حرکت در فضای آشپزخانه است. مقاومت کمتر به معنای بهره وری بیشتر انرژی و کیفیت کلی بهتر هوا است.

3. غذاسازها
غذاسازها در آشپزخانه های شلوغ رستوران ها یک امر ضروری هستند ، ساختن مواد مختلف ، خرد کردن ، خرد کردن ، مخلوط کردن ، برق زدن و پاکسازی آسان است. یک غذاساز برای تهیه پانسمان ، فرو بردن سس ، سس یا تکه های سبزیجات مفید است.

در هنگام خرید این نوع لوازم آشپزخانه انواع غذاسازهای مختلفی وجود دارد که می توانید به دنبال آنها باشید.

پردازنده های کاسه ای دسته ای
پردازنده های دسته ای کاسه هنگام پردازش ، غذای فرآوری شده را در ظرفی جمع می کنند. این همان نوع غذاساز است که اکثر آشپزهای خانگی با آن آشنا هستند. کارکنان آشپزخانه به راحتی تیغه مورد نظر خود را انتخاب می کنند ، غذا را داخل آن می ریزند و آن را در ظرف موجود جمع می کنند.

غذای مداوم غذاسازها
نوع دیگر غذاساز ، غذاساز پیوسته خوراک است. این نوع غذاساز بیشتر از اینکه یک پردازنده کاسه ای دسته ای باشد یک اسب کار است ، زیرا به طور مداوم اجرا می شود و غذا به یک کاسه جداگانه می ریزد. برای یک آشپزخانه تجاری که نیاز به پردازش مداوم مقدار زیادی غذا بدون توقف برای تعویض ظرف در هنگام پر شدن غذا دارد ، این یک انتخاب معمول است.

خردکن های بوفالو
خردکن بوفالو نه تنها بهترین نام دسته را دارد بلکه یکی از قدرتمندترین و سنگین ترین غذاسازهایی است که می توانید پیدا کنید. این قطعات با تمام قطعات فلزی ، از جمله یک کاسه کم عمق و یک کاسه ، مخفی است که تیغه های چرخان تیز را به اندازه کافی محکم برای پردازش گوشت پنهان کرده است. آشپزخانه شما ممکن است به غذاساز اینقدر تنومند احتیاج نداشته باشد ، بنابراین قبل از خرید دستگاه خردکن بوفالو منوی خود را در نظر بگیرید.

هنگام خرید غذاساز ، چند مورد دیگر باید در نظر گرفته شود:

قدرت: قدرت مختلف اسب بخار پردازنده های غذایی را بررسی کنید. هر واحد اسب بخار بیشتری داشته باشد ، مدت زمان بیشتری می تواند از طریق مشاغل پردازش مواد غذایی بدون کاهش سرعت و گرم شدن بیش از حد نیرو بگیرد. همچنین RPM یا چرخش در دقیقه را در نظر بگیرید که می تواند بر میزان کارآیی تیغه از طریق غذا تأثیر بگذارد.

پیوست ها: در حالی که انواع مختلفی از غذاساز وجود دارد ، بسیاری از مدل های مدرن پردازنده های ترکیبی با گزینه هایی برای کاسه های دسته ای ، مجموعه های تغذیه مداوم و فشار دهنده ها و همچنین کیت های دیسک و تیغه هستند که می توانند به عنوان افزودنی خریداری شوند.

تولید کننده: آشپزهای خانگی با Cuisinart آشنا هستند ، اما آشپزخانه های رستوران به مارک هایی نیاز دارند که برای استفاده تجاری ساخته شده اند. به دنبال مارک های سازنده مواد غذایی مانند Hobart ، Robot Coupe ، Waring و Electrolux باشید تا بدانید که محصولی با کیفیت بالا دریافت می کنید.





:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: